Friday 9 December 2011

Sekian Lama Menyepi... AKU KEMBALI!!!

Menyepi sekian lama, baru dapat update blog nie. Sblm nie cbuk dalam menjadi pekerja di sebalik tabir dan hilang minat sekejap nk update blog. 

Macam cbuk sgt blaja kan, padahal cbuk uruskan kelab dan sebenarnya aku adalah sebahagian drpd jawatankuasa kelab yang ditubuhkan oleh fakulti aku iaitu fakulti komputer dan perhubungan, UniMAP, Perlis yang diberi nama C2Bytes.

Aku dipertanggungjawabkn untuk menyelaras aktiviti yang dianjurkan oleh kelab nie. Setelah setahun, banyak pengalaman yang aku dpt. Walaupon bermula dengan kosong di kepala nie, namun aku tetap setia membantu. Banyak hal-hal dalam kelab nie telah dibantu oleh presiden aku sendiri iaitu Wan Faizol. Melihat beliau senyum dalam menguruskan sesuatu aktiviti byk menyuntik semangat untuk aku teros membantu beliau. Beliau tetap tersenyum walaupon majlis x sempurna mana pon. Muka tersenyum tp hati pedih, seringkali beliau pendam, tp tetap tabah dalam menguruskan kelab nie.Macam beliau selalu kata, "senyum walaupon ape2 pon berlaku...".


Aku akan cuba isi masa terluang aku untuk update post dlm blog nie. Coz ade sorang member aku telah suntik Nitrous Oxide Semangat(NOS) untuk aku teros update.. Ape guna keje separuh jalan, baik habiskan samp ke hujung  nyawa kn... hehe Chaiyok...!!!

No comments:

Post a Comment