Tuesday 1 March 2011

Signal Ohh... Signal...

Assalamulaikum... meh sini nak sembang ckit... Td la kan , aku ade test signal. xdpt aku bayangkan betapa senang nyer aku menjawab test 1 nie.. bukan nak bangga la. Astagfirullah, sedarlah Cloud. Byk2 test yg aku jwb, test signal la yg aku rase jwb je teros blh balik, tp kawan punyer psl aku tgu samp semua blh kluar.

Seperti yg telah diberitahu, signal nie adlh subjek core utk amik subjek lain, dlm erti kata lain, kalau xde signal kire org 2 mati la.. ha3.. Gurau je.. kalau xde signal xblh la nk amik DSP(digital signal processing) or benda lain yg seangkatan dgn nyer.. Nasib baik ade Dr. Abid yg prihatin, tanpa bantuan dia xmungkin kami dpt menjwb dgn cemerlang..he3 Mcm2 gelagat ade wak2 test signal td, ade yg bergaduh coz jwpn slh la, dlm buku xsame la, ade gak yg gaduh member xbg tiru...hu3.. mcm la diorg nie.. Dr. Abid sabor jela ngan kami nie, dah mmg mcm nie care kami bermesra... haha3.. 

Ok Moga bertemu lagi di waktu lain..

1 comment: